• Oferujemy więcej niż

    agencja copywritingowa

    Nasz zespół tworzą utalentowani specjaliści w takich dziedzinach, jak branded journalism, copywriting, scenopisarstwo, PR i tłumaczenia specjalistyczne. Odiseo to nie tylko kreatywność, ale przede wszystkim wiedza, na której można polegać. Tworzymy skuteczną komunikację, która wspiera każdy obszar Twojego biznesu.

    Pomagamy zmieniać idee w

    realny sukces

    David Ogilvy powiedział kiedyś, że jeśli reklama nie sprzedaje produktu, to nie jest kreatywna. Efektywna reklama to połączenie talentu, wiedzy i znajomości grupy docelowej. Dzięki tym umiejętnościom sprawiamy, że marka zyskuje nowe oblicze i wartość dla klienta.

Marketing treści

Marketing treści (10)

Blogi stały się równie ważnym źródłem informacji dla internautów, jak serwisy informacyjne czy rozrywkowe. Dziś są jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych. Dlatego wiele firm decyduje się na ich prowadzenie. Jednak aby zyskać zaangażowanie odbiorców i przełożenie na konkretne efekty, nie wystarczy po prostu pisać o swoim produkcie.

Nie ma wątpliwości - prowadzenie bloga firmowego to dziś jedna z najlepszych i tańszych strategii marketingowych. Według raportu Polskiego Stowarzyszenia Blogerów i Vlogerów w 2015 roku liczba internautów czytających blogi dopięła do 11 mln użytkowników z czego 8,5 mln z nich czyta blogi regularnie. Potężny zasięg prowadzonego bloga oznacza, że firma niewielkim kosztem może przekazać swoje wartości ogromnej liczbie odbiorców. Jak wykorzystać to narzędzie w strategii marketignowej firmy?

Według badania Content Marketing Institute 93% marketerów pracujących w segmencie B2B stosowało content marketing jako metodę pozyskiwania leadów (nowych zapytań ofertowych od klientów) a coraz większą część tego stanowią działania prowadzone z wykorzystaniem e-booków. Jak dobrze wykorzystać e-booki w promocji marki i pozyskiwaniu klientów i dlaczego powinny być częścią każdej przemyślanej strategii marketingowej?

Wiele recenzji tej książki podkreśla, że jest to pierwsza publikacja w języku polskim na temat content marketingu. Pierwsza, czyli nie bardzo można jej porównać z innymi tytułami i niejako trzeba wybaczyć ewentualne niedociągnięcia debiutantce przecierającej szlak. Tych ostatnich nie ma zbyt wiele, niemniej jest to zdecydowanie książka dla studentów i nowicjuszy.

Kalendarz publikacji (editorial calendar) to proste narzędzie służące do planowania i organizacji treści, na przykład na blogu. Ułatwia ono pracę podczas przygotowywania większej liczby publikacji. Służy do gromadzenia pomysłów i pomaga sprecyzować cele każdego z artykułów. Dzięki niemu mamy pewność, że każdy artykuł będzie wartościowy dla czytelnika i przełoży się na konkretne rezultaty dla zleceniodawcy – wzmocni nie tylko wizerunek marki, ale również przyniesie rezultaty, jakich oczekujemy od działań content marketingowych, czyli przełoży się na konwersję.

wtorek, 16 sierpień 2016 19:46

Newslettery jako skuteczne narzędzie content marketingu

Napisane przez

Co wspólnego ma content marketing i newsletter? Ten pierwszy wyznacza trendy, które pozwalają skutecznie budować angażującą relację z marką, ten drugi jest od lat najlepszym narzędziem komunikacji z klientami. Czy można marzyć o lepszej parze? E-miał marketing, do którego należą newslettery, był jest najskuteczniejszą formą komunikacji z klientami. 

Dobra treść nie ma sobie równych w dostarczaniu informacji, budowaniu relacji i zaufania. Dlatego wiele największych umysłów marketingowych strategicznie łączy copywriting z content marketingiem, aby osiągnąć korzyści z nich obu.

środa, 17 luty 2016 13:41

Artykuł sponsorowany jako narzędzie content marketingu

Napisane przez

Advertorial dają więcej możliwości i korzyści markom niż reklamy banerowe, kampanie outdoorowe czy moduły w prasie, a nawet kupienie IV okładki. To propozycja win-win dla reklamodawcy i czytelnika. W dobie internetu, zyskały nowe, świeże oblicze i jeszcze większą siłę rażenia. Artykuł sponsorowany to połączenie skuteczniejszej niż standardowa reklamy oraz potencjału materiałów dziennikarskich. To wartościowa treść, która może być skutecznym narzędziem strategii content marketingowej firmy.

Prowadzenie bloga firmowego jest jednym z najbardziej wartościowych narzędzi marketingowych. Firmy i marki świadomie wykorzystują blogi firmowe w strategii marketingowej do budowania i pogłębiania relacji ze swoimi klientami oraz zdobywania nowych leadów (potencjalnych klientów). Lista korzyści prowadzenia bloga firmowego jest tak długa, że pomijanie go w działaniach marketingowych powinno być traktowane jak zbrodnia na sprzedaży. I to dotyczy każdej firmy – niezależnie od branży, wielkości i stażu.

środa, 27 kwiecień 2016 16:06

Dlaczego warto tworzyć i publikować zabójczo dobre treści?

Napisane przez

Twoi klienci czytają blogi, korzystają z wyszukiwarek internetowych, dyskutują i wymieniają się opiniami na forach, pytają o radę swoich znajomych na Facebooku i Twitterze. To są dla nich autentyczne i wiarygodne źródła informacji. Facebook i Twitter w niejednym temacie są postrzegane jako bardziej opiniotwórcze niż telewizja. Zaakceptujmy w końcu ten fakt: sieć całkowicie zmieniła zasady gry.

logo odiseo