-
Oferujemy więcej niż
agencja copywritingowa
Nasz zespół tworzą utalentowani specjaliści w takich dziedzinach, jak branded journalism, copywriting, scenopisarstwo, PR i tłumaczenia specjalistyczne. Odiseo to nie tylko kreatywność, ale przede wszystkim wiedza, na której można polegać. Tworzymy skuteczną komunikację, która wspiera każdy obszar Twojego biznesu.
Pomagamy zmieniać idee w
realny sukces
David Ogilvy powiedział kiedyś, że jeśli reklama nie sprzedaje produktu, to nie jest kreatywna. Efektywna reklama to połączenie talentu, wiedzy i znajomości grupy docelowej. Dzięki tym umiejętnościom sprawiamy, że marka zyskuje nowe oblicze i wartość dla klienta.

Marketing treści (10)
wtorek, 04 październik 2016 10:47
Blogi firmowe – dlaczego dziś są tak ważne w strategii content marketingowej?
Napisane przez AgataBlogi stały się równie ważnym źródłem informacji dla internautów, jak serwisy informacyjne czy rozrywkowe. Dziś są jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych. Dlatego wiele firm decyduje się na ich prowadzenie. Jednak aby zyskać zaangażowanie odbiorców i przełożenie na konkretne efekty, nie wystarczy po prostu pisać o swoim produkcie.
Dział:
Marketing treści
środa, 28 wrzesień 2016 13:28
Prowadzenie bloga firmowego – małe koszty, wielkie korzyści
Napisał JustynaNie ma wątpliwości - prowadzenie bloga firmowego to dziś jedna z najlepszych i tańszych strategii marketingowych. Według raportu Polskiego Stowarzyszenia Blogerów i Vlogerów w 2015 roku liczba internautów czytających blogi dopięła do 11 mln użytkowników z czego 8,5 mln z nich czyta blogi regularnie. Potężny zasięg prowadzonego bloga oznacza, że firma niewielkim kosztem może przekazać swoje wartości ogromnej liczbie odbiorców. Jak wykorzystać to narzędzie w strategii marketignowej firmy?
Dział:
Marketing treści
poniedziałek, 19 wrzesień 2016 20:03
E-booki dla firm – jak zlecić stworzenie e-booka lub poradnika?
Napisał JustynaWedług badania Content Marketing Institute 93% marketerów pracujących w segmencie B2B stosowało content marketing jako metodę pozyskiwania leadów (nowych zapytań ofertowych od klientów) a coraz większą część tego stanowią działania prowadzone z wykorzystaniem e-booków. Jak dobrze wykorzystać e-booki w promocji marki i pozyskiwaniu klientów i dlaczego powinny być częścią każdej przemyślanej strategii marketingowej?
Dział:
Marketing treści
czwartek, 17 grudzień 2015 19:13
Recenzja książki „Content Marketing po Polsku. Jak przyciągnąć klientów” Barbary Stawarz
Napisane przez AgataWiele recenzji tej książki podkreśla, że jest to pierwsza publikacja w języku polskim na temat content marketingu. Pierwsza, czyli nie bardzo można jej porównać z innymi tytułami i niejako trzeba wybaczyć ewentualne niedociągnięcia debiutantce przecierającej szlak. Tych ostatnich nie ma zbyt wiele, niemniej jest to zdecydowanie książka dla studentów i nowicjuszy.
Dział:
Marketing treści
czwartek, 25 sierpień 2016 18:11
Kalendarz publikacji – dlaczego warto z niego korzystać przy planowaniu treści?
Napisał JustynaKalendarz publikacji (editorial calendar) to proste narzędzie służące do planowania i organizacji treści, na przykład na blogu. Ułatwia ono pracę podczas przygotowywania większej liczby publikacji. Służy do gromadzenia pomysłów i pomaga sprecyzować cele każdego z artykułów. Dzięki niemu mamy pewność, że każdy artykuł będzie wartościowy dla czytelnika i przełoży się na konkretne rezultaty dla zleceniodawcy – wzmocni nie tylko wizerunek marki, ale również przyniesie rezultaty, jakich oczekujemy od działań content marketingowych, czyli przełoży się na konwersję.
Dział:
Marketing treści
wtorek, 16 sierpień 2016 19:46
Newslettery jako skuteczne narzędzie content marketingu
Napisane przez AgataCo wspólnego ma content marketing i newsletter? Ten pierwszy wyznacza trendy, które pozwalają skutecznie budować angażującą relację z marką, ten drugi jest od lat najlepszym narzędziem komunikacji z klientami. Czy można marzyć o lepszej parze? E-miał marketing, do którego należą newslettery, był jest najskuteczniejszą formą komunikacji z klientami.
Dział:
Marketing treści
Etykiety
poniedziałek, 09 maj 2016 11:31
Copywriting i content marketing – przyjaciele czy wrogowie?
Napisał JustynaDobra treść nie ma sobie równych w dostarczaniu informacji, budowaniu relacji i zaufania. Dlatego wiele największych umysłów marketingowych strategicznie łączy copywriting z content marketingiem, aby osiągnąć korzyści z nich obu.
Dział:
Marketing treści
Etykiety
środa, 17 luty 2016 13:41
Artykuł sponsorowany jako narzędzie content marketingu
Napisane przez AgataAdvertorial dają więcej możliwości i korzyści markom niż reklamy banerowe, kampanie outdoorowe czy moduły w prasie, a nawet kupienie IV okładki. To propozycja win-win dla reklamodawcy i czytelnika. W dobie internetu, zyskały nowe, świeże oblicze i jeszcze większą siłę rażenia. Artykuł sponsorowany to połączenie skuteczniejszej niż standardowa reklamy oraz potencjału materiałów dziennikarskich. To wartościowa treść, która może być skutecznym narzędziem strategii content marketingowej firmy.
Dział:
Marketing treści
poniedziałek, 02 maj 2016 12:33
Blogi firmowe – dlaczego dziś są tak ważne w strategii content marketingowej?
Napisał JustynaProwadzenie bloga firmowego jest jednym z najbardziej wartościowych narzędzi marketingowych. Firmy i marki świadomie wykorzystują blogi firmowe w strategii marketingowej do budowania i pogłębiania relacji ze swoimi klientami oraz zdobywania nowych leadów (potencjalnych klientów). Lista korzyści prowadzenia bloga firmowego jest tak długa, że pomijanie go w działaniach marketingowych powinno być traktowane jak zbrodnia na sprzedaży. I to dotyczy każdej firmy – niezależnie od branży, wielkości i stażu.
Dział:
Marketing treści
Etykiety
środa, 27 kwiecień 2016 16:06
Dlaczego warto tworzyć i publikować zabójczo dobre treści?
Napisane przez AgataTwoi klienci czytają blogi, korzystają z wyszukiwarek internetowych, dyskutują i wymieniają się opiniami na forach, pytają o radę swoich znajomych na Facebooku i Twitterze. To są dla nich autentyczne i wiarygodne źródła informacji. Facebook i Twitter w niejednym temacie są postrzegane jako bardziej opiniotwórcze niż telewizja. Zaakceptujmy w końcu ten fakt: sieć całkowicie zmieniła zasady gry.
Dział:
Marketing treści