• Oferujemy więcej niż

    agencja copywritingowa

    Nasz zespół tworzą utalentowani specjaliści w takich dziedzinach, jak branded journalism, copywriting, scenopisarstwo, PR i tłumaczenia specjalistyczne. Odiseo to nie tylko kreatywność, ale przede wszystkim wiedza, na której można polegać. Tworzymy skuteczną komunikację, która wspiera każdy obszar Twojego biznesu.

    Pomagamy zmieniać idee w

    realny sukces

    David Ogilvy powiedział kiedyś, że jeśli reklama nie sprzedaje produktu, to nie jest kreatywna. Efektywna reklama to połączenie talentu, wiedzy i znajomości grupy docelowej. Dzięki tym umiejętnościom sprawiamy, że marka zyskuje nowe oblicze i wartość dla klienta.

środa, 27 kwiecień 2016 16:06

Dlaczego warto tworzyć i publikować zabójczo dobre treści?

Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Twoi klienci czytają blogi, korzystają z wyszukiwarek internetowych, dyskutują i wymieniają się opiniami na forach, pytają o radę swoich znajomych na Facebooku i Twitterze. To są dla nich autentyczne i wiarygodne źródła informacji. Facebook i Twitter w niejednym temacie są postrzegane jako bardziej opiniotwórcze niż telewizja. Zaakceptujmy w końcu ten fakt: sieć całkowicie zmieniła zasady gry.

Ten kto może pochwalić się ciekawszą treścią wygrywa, 
gdyż częsty i regularny kontakt przekłada się na budowanie relacji 
otwierających mnóstwo okazji do konwersji.

Joe Pulizzi, współautor książki Get the Content, Get Customers.

 

Dziś rano Google Alert – który codziennie wysyła mi informację o nowych artykułach na interesujące mnie tematy – przesłał mi link do tekstu Raport Interaktywnie.com „Content Marketing” . I zupełnie nic nie byłoby w tym dziwnego, gdyby nie to, że twórcy raportu, już na wstępie tego tekstu stawiają pytanie o to „czy warto inwestować w tak modny ostatnio marketing treści”. Nie spodziewałam się tego pytania.

 

Czy naprawdę nadal się nad tym zastanawiamy?

Dlaczego tak trudno zrozumieć nam (marketerom, twórcom, klientom), że wartościowa treść jest podstawą sukcesu w internecie, a nie tylko modą. Na wartościową treść stawiano przecież od starożytności, a właściwie odkąd człowiek nauczył się pisać.

 

Tworzenie wartościowych treści online, jest filarem marketingu, który stopniowo staje się wymogiem naszych czasów, a jednocześnie staje się on coraz bardziej skuteczny, dlatego, że:

–koncepcja kupowania reklam w mediach masowego przekazu zdezaktualizowała się. I to jest prawda dla coraz większych grup odbiorców. Nie tylko wielkomiejskich, wykształconych 20-30 latków.

–zmieniły się też oczekiwania i zachowania odbiorców. Potencjalni klienci poszukują informacji na temat produktów w internecie: nawet jeśli produkt kupujemy w stacjonarnym sklepie, coraz więcej decyzji zakupowych podejmowanych jest tak naprawdę w internecie.

 

Twoi klienci czytają blogi, korzystają z wyszukiwarek internetowych, dyskutują i wymieniają się opiniami na forach, pytają o radę swoich znajomych na Facebooku i Twitterze. To są dla nich autentyczne i wiarygodne źródła informacji. Facebook i Twitter w niejednym temacie są postrzegane jako bardziej opiniotwórcze niż telewizja. Zaakceptujmy w końcu ten fakt: sieć całkowicie zmieniła zasady gry.


Skup się na treści, jako na niezbędnym elemencie strategii marketingowej, a to pozwoli Ci:

 

-stworzyć trwałe więzi z kupującymi,
-wzmocnić własną wiarygodność,
-zyskać pretekst do regularnego kontaktu z klientami,
-zrobić „szum” wokół własnej marki,
-dostarczać informacji na temat rozważanego zakupu,
-inspirować zakupy impulsywne,
-zwiększyć ruch na twojej stronie internetowej,
-opowiedzieć własną historię.


Porywające treści może tworzyć i publikować każda firma, niezależnie od branży w jakiej działa. Porywające treści to fundament komunikacji z klientami. Dziś dobra treść daje przewagę nad konkurencją.

Dodatkowe informacje

  • canonical: http://odiseo.pl/blog/7-content-marketing-dlaczego-warto-tworzyc-i-publikowac-zabojczo-dobre-tresci
Czytany 891 razy Ostatnio zmieniany sobota, 17 wrzesień 2016 10:15
logo odiseo