• Oferujemy więcej niż

    agencja copywritingowa

    Nasz zespół tworzą utalentowani specjaliści w takich dziedzinach, jak branded journalism, copywriting, scenopisarstwo, PR i tłumaczenia specjalistyczne. Odiseo to nie tylko kreatywność, ale przede wszystkim wiedza, na której można polegać. Tworzymy skuteczną komunikację, która wspiera każdy obszar Twojego biznesu.

    Pomagamy zmieniać idee w

    realny sukces

    David Ogilvy powiedział kiedyś, że jeśli reklama nie sprzedaje produktu, to nie jest kreatywna. Efektywna reklama to połączenie talentu, wiedzy i znajomości grupy docelowej. Dzięki tym umiejętnościom sprawiamy, że marka zyskuje nowe oblicze i wartość dla klienta.

wtorek, 04 październik 2016 10:47

Blogi stały się równie ważnym źródłem informacji dla internautów, jak serwisy informacyjne czy rozrywkowe. Dziś są jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych. Dlatego wiele firm decyduje się na ich prowadzenie. Jednak aby zyskać zaangażowanie odbiorców i przełożenie na konkretne efekty, nie wystarczy po prostu pisać o swoim produkcie.

środa, 28 wrzesień 2016 13:28

Nie ma wątpliwości - prowadzenie bloga firmowego to dziś jedna z najlepszych i tańszych strategii marketingowych. Według raportu Polskiego Stowarzyszenia Blogerów i Vlogerów w 2015 roku liczba internautów czytających blogi dopięła do 11 mln użytkowników z czego 8,5 mln z nich czyta blogi regularnie. Potężny zasięg prowadzonego bloga oznacza, że firma niewielkim kosztem może przekazać swoje wartości ogromnej liczbie odbiorców. Jak wykorzystać to narzędzie w strategii marketignowej firmy?

poniedziałek, 19 wrzesień 2016 20:03

Według badania Content Marketing Institute 93% marketerów pracujących w segmencie B2B stosowało content marketing jako metodę pozyskiwania leadów (nowych zapytań ofertowych od klientów) a coraz większą część tego stanowią działania prowadzone z wykorzystaniem e-booków. Jak dobrze wykorzystać e-booki w promocji marki i pozyskiwaniu klientów i dlaczego powinny być częścią każdej przemyślanej strategii marketingowej?

czwartek, 25 sierpień 2016 18:11

Kalendarz publikacji (editorial calendar) to proste narzędzie służące do planowania i organizacji treści, na przykład na blogu. Ułatwia ono pracę podczas przygotowywania większej liczby publikacji. Służy do gromadzenia pomysłów i pomaga sprecyzować cele każdego z artykułów. Dzięki niemu mamy pewność, że każdy artykuł będzie wartościowy dla czytelnika i przełoży się na konkretne rezultaty dla zleceniodawcy – wzmocni nie tylko wizerunek marki, ale również przyniesie rezultaty, jakich oczekujemy od działań content marketingowych, czyli przełoży się na konwersję.

wtorek, 16 sierpień 2016 19:46

Co wspólnego ma content marketing i newsletter? Ten pierwszy wyznacza trendy, które pozwalają skutecznie budować angażującą relację z marką, ten drugi jest od lat najlepszym narzędziem komunikacji z klientami. Czy można marzyć o lepszej parze? E-miał marketing, do którego należą newslettery, był jest najskuteczniejszą formą komunikacji z klientami. 

środa, 27 kwiecień 2016 12:29

Zadaniem namingu jest uchwycić wyjątkowy charakter marki i wyrazić go w przekonujący i atrakcyjny dla konsumentów sposób. Nazwa marki ma przed sobą szereg zadań do spełnienia: identyfikuje, kreuje wizerunek, etykietuje. Dobra  – gwarantuje rozpoznawalność. Zła – skazuje na zapomnienie.

czwartek, 14 kwiecień 2016 15:36

Aby chronić swoje prawa oraz renomę, już na początku działalności należy nie tylko wybrać, ale również zarejestrować nazwę firmy jako znak towarowy. Nazwa to ważny element budowania pozycji i wizerunku na rynku. Wraz z logo jest ona nie tylko kluczowym przedmiotem działań reklamowych, ale przede wszystkim pozwala klientom odróżniać naszą usługę czy produkt od innych oraz definiuje jakość (np. czy jest to produkt/usługa premium). Nazwa firmy, bądź nazwa produktu często niestety staje się przedmiotem bezprawnego użycia przez nieuczciwych przedsiębiorców, chcących wykorzystać naszą wypracowaną wysoką pozycję rynkową.

 

środa, 10 luty 2016 19:21

Naming to ogromne pole do popisu dla zespołów kreatywnych, to właściwie obszar ogromnej dowolności, gdzie naprawdę ogranicza nas tylko wyobraźnia. To dziedzina fascynująca, bo właściwie nie ograniczają nas tu ścisłe zasady, nie ma uniwersalnych sprawdzonych metod i każdy tok myślenia może zakończyć się sukcesem. Wymyślanie nazw wymaga ogromnej otwartości umysłu, często zlecane jest kilku grupom w agencjach, które pracują niezależnie, pod zupełnie innym kątem, czasem wręcz nie znając właściwego zleceniodawcy czy produktu, jeśli nie chcemy, aby koncentrowali się zbytnio na danym obiekcie. 

wtorek, 15 marzec 2016 12:11

Dziś słów kilka w temacie prowadzenia fanpage'a na facebooku. Jeśli chcemy, aby profil w serwisie społecznościowym był naszą wizytówką, budował pozytywny wizerunek i przekładał się na jakieś konkretne cele, jak np. wzrost sprzedaży, powinniśmy zadanie jego prowadzenia powierzyć copywriterowi. Nasz własny, choćby utalentowany pracownik nie zapewni tak kompleksowej obsługi, dającej komfort i poczucie dobrze zainwestowanych pieniędzy, jak profesjonalny copywriter lub agencja social media, które zawodowo prowadzą fanpage'e na facebooku.

środa, 21 styczeń 2015 19:02

Facebook, Google+, LinkedIn, Twitter, Instagram a może Pinterest? W których serwisach społecznościowych powinieneś utworzyć profil? Prezentujemy zalety i wady każdego z nich oraz podpowiadamy, jak wybrać ten, która przyniesie najwięcej pożytku Twojej firmie.

poniedziałek, 15 grudzień 2014 19:40

Dobry brief prawie zawsze skutkuje dobrym efektem już na samym początku współpracy. Brief pomaga też szybko i sprawnie wprowadzić agencję w projekt. Im więcej informacji copywriter otrzyma na początku, tym lepiej zrozumie oczekiwania i tym lepsze propozycje przygotuje. Oto kilka wskazówek, jak stworzyć brief, który poprowadzi copywritera wprost do celu.

poniedziałek, 05 wrzesień 2016 12:55

Nowe media stworzyły PR-owcom nowe możliwości. Uniezależniły od mediów tradycyjnych i pozwoliły na bezpośrednie dotarcie do odbiorców. Czy w zdigitlizowanym świecie, gdzie wiadomości rozprzestrzeniają się z prędkością światła w mediach społecznościowych, informacja prasowa ma nadal rację bytu?

czwartek, 19 marzec 2015 22:56

Podręczniki brandingu opisują wiele technik tworzenia dobrych, kreatywnych nazw firm i produktów. Najlepsze nazwy marek są tak angażujące, ponieważ kojarzą nam się z czymś bliskim, czymś co znamy i rozumiemy, są proste, empatyczne i zrozumiałe, ale sztuka polega na zachowaniu przy tym pełnej unikalności.

logo odiseo